skip to Main Content

Businesslikella huipputyytyväiset asiakkaat

Promenade Research Oy toteutti keväällä 2014 Businesslikelle asiakastyytyväisyystutkimuksen, jossa asiakkaidemme antama suositteluindeksi NPS 73 on poikkeuksellisen korkea jopa kansainvälisesti.

Promenade Researchin mukaan tähän yltää vain noin 3-5 % kaikista yrityksistä. Yritysten nettosuositteluindeksi (Net Promoter Score*) on keskimäärin 10-15.

asiakastutkimus nps 2014

Asiakkaistamme 39 % antoi meille rekrytointikumppanuudesta arvosanaksi täyden kympin ja 41 % yhdeksän.

Vastaajat perustelivat huipputyytyväisyyttään mm. seuraavasti:

”Businessliken toimistohenkilökunnan ammattitaito, positiivisuus ja ylipäänsä erinomainen ote tekemäänsä työhön!”

”Aito kiinnostus asiakkaaseen.”

”Olisimme voineet palkata kenet tahansa Businessliken esittelemistä ehdokkaista.”

”Halu löytää meille sopivat henkilöt nopeasti. Yhteistyön sujuminen. Tapa työskennellä meidän kanssa.”

”Sain loistavaa, nopeaa, henkilökohtaista ja ennen kaikkea ammattitaitoista palvelua Businesslikesta.”

Suurin osa asiakkaista arvioi Businessliken alan parhaaksi rekrytointikumppaniksi

Lähes kaikki asiakkaat arvioivat Businessliken onnistuneen kokonaisuudessaan yhteistyökumppanina joko paremmin tai vähintään yhtä hyvin kuin muut rekrytointiyritykset.

Merkittävästi paremmaksi Businessliken kilpailukyky suhteessa muihin rekrytointiyrityksiin arvioitiin mm. seuraavien osa-alueiden kohdalla:
(vastausasteikko 1-5, jossa 5 = erinomainen)

asiakastutkimus 2014

*Mikä on NPS (Net Promoter Score)?

Asiakkailta kysytään asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit meitä kollegoillesi?
0-6 = Arvostelijat
7-8 = Passiiviset
9-10 = Suosittelijat

NPS-luku lasketaan vähentämällä arvostelijoiksi merkittyjen vastaajien prosenttiosuus suosittelijoiksi merkittyjen vastaajien prosenttiosuudesta: suosittelijoiden % – arvostelijoiden % = NPS

Back To Top
Search