Skip to content

Businesslikella huipputyytyväiset asiakkaat

Tutkimustoimisto Kuulas Helsinki toteutti helmikuussa 2019 B2B-asiakaskokemustutkimuksen syvähaastatteluina. Tutkimuksessa Businessliken NPS oli tasan 70, joka on poikkeuksellisen korkea jopa kansainvälisesti.

Vastaajat kommentoivat Businesslikea mm. seuraavasti:

Mielikuva, että he erottuvat siinä, että he paneutuvat toimeksiantajayrityksen toimintaan ja siihen ympäristöön.

Joskus on ollut tilanteita, että oon aamupäivästä soittanut ja iltapäivästä oon saanut profiilin. Tosi positiivista, aika nopeesti pystyneet reagoimaan.

He ovat pieni mutta ketterä. Se on niin asiakaslähtöistä, hirveen lämmin yhteistyö. Tuntuu että heillä on paljon aikaa meille, vaikka heillä on paljon caseja. Todellakin kuuntelee asiakkaan tarpeita ja tosi nopeasti on toiminut, viimeskin tarvittiin parin päivän aikana hyvinä kandidaatteja ja saatiin niitä. Lämpö ja välittäminen välittyy ja sillä erottuu.

Tosi vaivaton prosessi ja sen takia käytetään Businesslikea. Voi aina luottaa siihen, että saadaan apua nopeesti. Kun tietää, että prosessi menee hyvin, niin voi helposti ottaa yhteyttä.

Rekrytoinnit on onnistuneet, ja niiden perään on myös kysytty. Tavallaan voisi ajatella, että kun reky on hoidettu, niin tää oli tässä. Se oli positiivinen yllätys, kun myöhemmin kysyttiin miten on mennyt. Prosessin aikana on tavattu rekrytoijaa. Se oli kiva yllätys.

Mun mielestä se, että teette tällaista kyselyä, niin antaa hyvän kuvan tästä firmasta. Tulee semmoinen tunne, että mahtavaa, että meillä on tämmönen kumppani, joka haluu kehittää, niin taas tuli positiivinen fiili.

Mikä on NPS (Net Promoter Score)?

Asiakkailta kysytään asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit meitä kollegoillesi?

  • 0-6 = Arvostelijat
  • 7-8 = Passiiviset
  • 9-10 = Suosittelijat

NPS-luku lasketaan vähentämällä arvostelijoiksi merkittyjen vastaajien prosenttiosuus suosittelijoiksi merkittyjen vastaajien prosenttiosuudesta: suosittelijoiden % – arvostelijoiden % = NPS

Tutustu tutkimuksen yhteenvetoon tarkemmin tästä.

Back To Top